Friday, July 9, 2010

Lagi video BUDAK HISAP ROKOK


aduii.. sakit jiwa tengok ni.. yang lepas.. aku dah postkan satu video tentang budak yang merokok tu.. now.. ni ada satu lgi.. yang ni sedutan dr berita... budak yang lain.. yang ni aku rasa lagi real dia hisap rkok tu.. aduii.. ade sekali penerangan dr pemberita.... so korang leh le dengar sejarah2 mcm ne budak montel ini boleh terdedah dengan aktiviti merosakkan paru2 ni.. aku?.. aku tak merokok.. aku pun tak suke rokok.. uwaaa.. rokok mahal.. duit rokok leh aku tampung g bayar tol yang semakin menjadi2 banyak nye ni, atau tambah2 bayor duit makan ke.. dapat gak save duit kan... betol tak.. ehehee.. jd kepada semua orang yang merokok, terutamanya yang ada family.. jaga la.. jangan bg pendedahan sgt kepada kanak2 yang masih lagi fresh otak dia untuk ikot je ape org dewasa buat.. ingat tu... banyak kes ini di indonesia.. semuanya melaporkan... kanak2 ini mula merokok sbb pengaruh persekitaran yang mendorong mereka mencuba.. ye la.. kanak2.. dorang serba ingin tahu.. jd dia nampak seronok je kuar asap lalu mulut.. mesti la dia nak ikot... jd kawal2 la tabiat tu.. dan kalau nak merokok.. pastikan di persekitaran yang sesuai...

ps: pengacara tu cun woo.!!! nak leh?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...