Tuesday, June 1, 2010

BIADAP: Israel bunuh aktivis misi Gaza





apa kejadahnya apabila pihak israel.. menyerang 4 kapal yang membawa bantuan ke gaza?... no point..... alasan kerajaan israel (kalau layak di gelar kerajaan)... tindakan tersebut adalah tindakan menyelamatkan diri.. hurmm.. heyy... kalau setahun dua dlu mase korang mula menyetan.. boleh la diterima.. lepas berpuluh tahun merampas tanah yang bukan hak milik, membunuh beribu2 rakyat yang tak berdosa.. ko nak ckp ni tindakan menyelamatkan diri... sepatutnya dunia yang harus menyelamatkan diri dr golongan mcm ni.... angin aku... dah la ade bebrapa aktivis dr malaysia juga yang terlibat.. dan status masih lagi tak dapat dikenalpasti.. entah kat mane dorang tu... and infact... itu adalah dalam perairan antarabangsa... apa hak mreka mahu menyerang.. badan berkuasa dunia wat ape?.. PBB mana kuasamu... dengan canangan mahu menjaga keamanan dunia... hurmmm.. (menjaga kepentingan agaknya...)


pautan lain

1 comment:

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama-sama Kita semua mendoakan
agar misi bantuan kepada rakyat dan bumi Gaza Selamat ...
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ketahuilah wahai bangsa yang selalu berbuat kerusakan, niscaya akan datang suatu zaman yang mana kalian semua akan kami hancur binasakan. Jangan kalian anggap kami di sini hanya berdiam diri menunggu datangnya waktu itu. Karena kami yakin Allah tidak pernah menyelisihi janji-Nya.

Dan telah Kami tetapkan terhadap Bani Israil dalam Kitab itu: “Sesungguhnya kamu akan membuat kerusakan di muka bumi ini dua kali dan pasti kamu akan menyombongkan diri dengan kesombongan yang besar.”
Maka apabila datang saat hukuman bagi (kejahatan) pertama dari kedua (kejahatan) itu, Kami datangkan kepadamu hamba-hamba Kami yang mempunyai kekuatan yang besar, lalu mereka merajalela di kampung-kampung, dan itulah ketetapan yang pasti terlaksana.
Kemudian Kami berikan kepadamu giliran untuk mengalahkan mereka kembali dan Kami membantumu dengan harta kekayaan dan anak-anak dan Kami jadikan kamu kelompok yang lebih besar.
(Al-Isra’’ 4-6)

Tidak akan tiba hari kiamat sehingga kaum muslimin berperang melawan yahudi.Sampai sampai apabila orang yahudi bersembunyi di balik pepohonan dan bebatuan, maka pohon dan batu itu akan berseru, “wahai muslim, wahai hamba Allah, ini orang yahudi ada bersembunyi di balikku, kemarilah dan bunuhlah ia.” Kecuali pohon Gorghod, karena ia adalah pohon yahudi.(Muttafaq ‘alaihi dari Abu Hurairah radhiallahu ‘anhu)

Ya Allah jadikanlah kami golongan orang orang yang selalu berjalan di atas sunnah Rasul-Mu sampai akhir napas kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...