Thursday, May 6, 2010

Maggi Sebagai Makanan Wajib




setelah dijalankan kajian terhadap kandungan yang terkandung dalam mee maggi atau pun perencahnya.. telah dibuktikan bahawa mee maggi BUKAN lah penyumbang kepada penyakit kanser seperti yang telah dimaklumkan dalam satu artikel sebelum ini... dalam artikel itu mengatakan kandungan bahan2 tertentu dalam maggi ini terutamanya perencah menyebabkan manusia mempunyai kebarangkalian yang tinggi untuk mendapat kanser otak.... dan beberapa orang tertentu iaitu pegawai kesihatan telah menjalankan kajian.. dan didapati.. ia tidak benar... aku tak dapat nak linkkan artikel itu kerana ia maklumat yang sepintas lalu berlalu.. tidak melekat dipmikiranku.. huhuhuhuh..

JADI..!!!!




heheeh.. bukanla menggalakkan kita makan meggi.. sbb aku memang hantu meggi.. even ada makanan byk pun, aku rela masak meggi.. dalam family aku, aku dikenali kerana kepetahan memasak meggi yang lazat.. ahahah.. mau try?.. eheheh... jd dengan penemuan terbaru ini, jelasla.. kite leh makan megi tanpa rasa terjejas.. lebih2 lagi untuk mereka yang sering makan meggi biler gaji lmbt lagi masuk.. ahahahahaha.... kan2.... tp kan.. kalau vitamin yang menyihatkan tu korang lantak ari2, pun leh bawak maut gakkkk...

ps: pg td dengar hot.fm... haahah.. dj tu cerita mase dia kat kolej.. budak2 lelaki kalau masak megi... kumpul ramai2.. dalam 10 bungkus.. masak dalam baldi...erk.. pastu kalau sape yang nak masak tp takde mangkuk.. masak dalam gayung.. ayyyoooooo..!!!






12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

magi blh jd pengisi perut tatkala tengah bulan....hehehehe

Yana@Nana said...

sedapyer..lapor lah pulak tengok maggi tu

Yana@Nana said...

sedapyer..lapor lah pulak tengok maggi tu

Nur Aainaa Khairunnisa said...

"amik 2 paket maggie...tumis bawang letak rempak semua letak air...pastu letak telur then kacau...."

sape ek ajar masak maggie camni?

Che Kay said...

aduhai! dah la tengah hujan di KK ni, bertambah lapo nampak maggi itu.... godaan oh godaan.... Dulu2 makan maggi dlm gayung n baldi pon best jugak. hehehehe

makdara terdiva said...

lepas ni nak borong mi sedap i bundle..haha..mau join??

Fairuz Selamat said...

farish.. tau takpe.. tp aku hujung tengah awal ke memang makan megggi je ahahah

Fairuz Selamat said...

yana.. fairuz masakkan untuk kamu ekkk

Fairuz Selamat said...

aina.. chef wan kot...

Fairuz Selamat said...

che kay.. kamu msak dalam baldi gak ke.. ahhha

Fairuz Selamat said...

makdara.. sudah tentu.. u tunggu situ.. i amik u kat umah.. kite g same2 ek

Nur Aainaa Khairunnisa said...

chef wan ader ajak masak megi ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...