Wednesday, May 19, 2010

Maaf, Aku Harus Berubah

menjalani kehidupan sehari2... bukan mudah memenuhi kehendak setiap hati.. ada yang merungut.. ada yang membenci.. ada yang kasih nya surut.. ada yang sayangnya mati... bukan mudah menjadi insan yang mampu penuhi tuntutan setiap permintaan... jd aku putuskan.. aku harus melalui perubahan.. harus menjadi seorang insan baru yang mampu merealisasikan setiap yang mahu... boleh menjadi insan yang mampu menolong dan memberi bantuan kepada setiap yang meminta... lepas pk bulat2 dan lonjong2 sket.. aku dah buat keputusan.. aku nak jd.... yg lbh baik.. nak tukarkan segala kehitaman menjadi biru,, aku nak tukar style dan imej aku.. aku harap sape2 yang pernah mengenali aku sebelum ni... boleh terima kelahiran Fairuz Selamat yang baru... aku dah tekad aku memang nak jadi...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bawah Lagi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sket Lagi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Yes.. Inilah diri Aku Sekarang.. Sila kagum ye Semua....

11 comments:

zaffirazaini said...

ni namanyer... tkde khoje...keh3...

Nur Aainaa Khairunnisa said...

gila.....;p

Che Kay said...

hahaha memang sekarang musim orang buat muke avatar ye! dah banyak tengok kat fb. hehehehe. btw cenner ek nak sertai... hehehehe

Fairuz Selamat said...

zafff kami perlukan kerja.. ahahahaah

aaina.. alalalalalal

chekay.. ni buat sendiri bukan by app kat fcbook tuu

Nur Aainaa Khairunnisa said...

fairuz buat sendiri ek...tolong buatkan....plssss!!!!!!!

Lazyf said...

wat saspen jer...hahaha

Judiene said...

kalo wat muka shrek leh x??

::FAIZ FARISH:: said...

hahahahahahahaha....... igt apala tadi

iyllienaz said...

hahaha..mmg xde keje la tu..

f said...

nice

ehehhe ;)

Nurfarah Nazirah a.k.a Vampire Nixira said...

anda sengal. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...