Monday, May 31, 2010

Latihan Ala Komando- Pelatih PTD Meninggal



huhuhuhu.. seram lak.. pg2 datang office.. dengan semangat kerja mencanak tak ingat.. tp disogokkan dengan berita mcm ni.. ahaha.. yela.. kang time aku lak kene g kursus ala2 komando ni.. tak ke memberi impak seram kat aku.. ehehehe.. apepun.. takziah diucapkan kepada keluarga mangsa...

komen aku?.. hurmm.. entah la.. pada aku ini semua sudah takdir tuhan.. sbb nak kata kursus ni zalim sgt.. ni baru kes pertama aku kire.. jd tak leh gak nak salahkan modul itu semata2... mungkin juga, pelatih itu menghidap masalah kesihatan ke mcm ne.. apepun bnda ni perlu dilihat serius... bukan sahaja dr pihak pelatih dan keluarga,, tp juga pihak pengurusan kursus... sume bnda perlu diambil kire.. ye la.. hal2 berkaitan nyawa ni.. bukan boleh di beli... harap2.. lepas ni takde lagi terjadi.. amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...