Wednesday, March 24, 2010

Nyanyian Feseni



semalam.. 23hb mac.. acara nyanyian solo irama malaysia dan inggeris.. dua acara yang pernah aku join... dan juara.. hikhikhik... acara pertama yang aku dtg nak tgok2 aje untuk feseni 2010 ni... nasyid aritu dah sah2 aku pengajr... ... sbb ari lain bz, jd tak sempat nak tgok....... anyway, sume yg masuk,.. 60peratus adalah kawan2 aku... papepun tahniah kepada kawan2 ku yang mendapat tempat.. Faizul... Khairol... Razwan... hijasri, nina.. Wakil kolej aku Mardiana... congrat guys... pada ein, aman, miera, yan, acik.. sume yang tak berjaya... PLEASE jgn give up.. ade yg dpt juara setelah bertahun2 cubaan gagal.. korang cube lg k.. aku sentiasa doakan untuk korang...

ps.. gambar takde kene mengena.. harap maklum..

2 comments:

hellghast said...

boleh saya tau lagu apa yang didendangkan di FESENI 09?

hellghast said...

boleh saya tau lagu apa yang saudara dendangkan di FESENI 09?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...