Sunday, February 21, 2010

Maha Busy


Beg itu.. Tisha Zarina punye....

guys... aku busy giler lately... dengan kerjaya baru (cewwahhh).. dengan beberapa tuntutan komitmen yang telah termeterai lama.. dengan tanggungjawab kepada masyarakat (poyo..!!).. dengan kelansungan terhadap minat dan makanan jiwa yang langsung tak beri ruang untuk ku memilih jalan lain... diganding lgi dengan lambakan imej2 jahat yang menanti untuk dileraikan berkenaan penempatan itu... fuhhhh.... memang ayat yang paling in ialah.. "maha busy"

and... actually.. ade byk story nak mory kat korang.. tp tula.. kalau nak di gagahkan tangan menaip.. mata disengkang dengan lidi... kopi sebaldi setia disisi.... boleh je teruskan.. tp kesibukan itu memberi implikasi sgt negative kepada emosi... terus kemalasan menjadi agenda utama dalam melayari rutin seharian..

jd buat masa ni... hanya mengharapkan doa kalian, supaya pejalanan rutin harianku mampu dikemaskini... dan seterusnya dapat dijadualkan mengikut kemampuan aku sebagai seorang manusia.. tanpa menyingkirkan makanan jiwa aku.. dan tidak meminggirkan tuntutan kerja2 demi masa depan.

kembali?.. aku akan kembali.. merencanakan bait ayat dengan layaran indah untuk bacaan kalian.. kalau blog aku ni ade pembaca la... ( sigh..!!!).. yup... dengan imej2 baru yang tidak sabar untuk dikomersialkan.. yaa.. aku akan kembali.. beri aku sedikit sahaja ruang untuk mengemas lorong ni... dan aku akan pantas berlari tanpa memikirkan henti.... goodbye for now... i'll see u then... huhuuuh....


14 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

bukan main beg bulu2 tuh...haha...take ur time FS!~ =]

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Yuz,
dh tntu doakan yg terbaik utkmu..
smoga sgala-galanya d permudahkan..
insyaAllah..

idasm said...

kesiannya kat fairuz yea. mmg mcm tulah bila waktu yg ada begitu terbatas., byk benda nak buat. byk hal yang menanti. takpe dik, sabar ye. insyallah , akak doakan semuanya berjalan lancar yea. gud luck!

Judiene said...

gud luck with all the works
mst income pn 'bz' msk kan
ahahahahaha

edan coba said...

Haii lawa beg?!! Sesuai tu... ala x yah kata beg org ntah2 beg apai kot?!! Wakakakka!! Alaa wat eve asal ley isi benda2 dlm tuh sapu jer!!!! (Hentam pakai segala beg2 tok nenek!)
:P

* H-sQuArE * said...

gudluck ! :)

sumaiyahnasibah said...

Salam..besa la 2, kn br start keja... eh, mcm sy dh ada pngalamn la plak??He3..tp sy yakin fairuz msti blh bhgi masa dgn baik..insyaAllah sy akn doakan. fairuz post photo cpt2 skt na.. dengaq kt dh brubah imej..he3.. k la..do d' best for your new world!! INSYAALLAH...SALAM...

Fairuz Selamat said...

anuar
heheeh beg tucantik giler.. tu yang posing jap.. berangan kata org2 tua...

Fairuz Selamat said...

diela..
ehheeh.. masih..
ni yang rasa bz pun tp hepy je.. eheh

Fairuz Selamat said...

kak ida..
ehehe maseh kak ida..
tu yang nak dengar tu..
jharap ke bz an ini berbaloii

Fairuz Selamat said...

judiene..
ehehehehe
income next ni masuk bulan 4 kot.. heheheheeh
sakit nye nak tunggu

Fairuz Selamat said...

edan...
hahaha
kalau beg apai.. emmang tak bawak keluar.... nantikene curik
nanti edan ragut.. eheheh

Fairuz Selamat said...

h- square
makasehhhhh!!

Fairuz Selamat said...

sumaiyah..
heheeh makasih.. tu la.... harap sume tuntutan kerja niu hasilnya elok2 la ek.. ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...