Monday, December 21, 2009

Kenduri Rumah Nazatul Shima


pose dulu sebelum pape berlaku....

15hb dec lepas... kami semua team2 nasyid berkunjung ke rumah Nazatul Shima.. ada satu majlis tahlil diadakan.. kami semua bertolak dr UM jap 5.45.. dan sampai ke sungai udang klang tu jam 7.45.. 2 jam kot.. dengan jem giler ayam tu..... sampai gak..........


4 dara pingitan... dr kiri.. shima.. nisa.. tijah.. afi


shima cakap tak leh duk dekat2... nanti ade org marah... ada ke ,,!!!


cet... sume wat2 tak paham... padahal dah sapu bersih semua makanan..!!!


ok3.. kami mengaku.. kami makan byk malam tu.. sbb sambal udang dia giler kfc punye best.!!!



laaa.. wan ngan amin.. tak abis makan lg ke.. tuan rumah dah nak tutup lampu dah tu


nazatul shima dalam perlakuan yang jarang dilakukannya... hahaah.. pehhh



huhh... korang ingat korang leh jd model pokok bunga ke..!!



ok3.. sebelum balik.. pose family satu..!

2 comments:

syafiq cyborg said...

salam...akhirnya masuk gak gambar aku kat blog ko ea..ehehehe

Farhana said...

Kah kah kah.. Nak jugak dia punye g KFC tu.. Ape daa makan kenduri sama ngan KFC.. Isk3 kamu ni encik panda.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...