Thursday, September 3, 2009

I Was Tagged.. And You Too.!! Check it out.!!



kene tag dgn aainaa.!! huhuhuhh


1) Anda rasa anda hot?

aku memang suke hotdog... sedap kan... kalau petang2 tu makan hotdog.. pastu dengar hot.fm.. memang sempoi... pastu ade lak hot milo.... pehhh.. jd kesimpulnnya... aku ni hot.. leh ark?

2)Upload gambar2 kesayangan anda?



3)Kenapa anda suka/sayang gambar ini?

guy.. dlm pengembaraan kita.. byk destinasi yg kite akan g.. dan setiap destinasi yang kite singgah, kita akan dpt something yg kita takan jumpe dalam destinasi yang lain.. walaupun destinasi cinta siti tu haa... and photo ini memaparkan stu lagi sisi dalam hidup aku, dan destinasi nya adalah universiti malaya. whatever i had, that we had together, here.... was the best.... kalau aku sambung study pun.. tkkan jumpe lg rasa ini...

4)Bila kali terakhir anda tak puasa?

tahun lepas.. tonsil kene funges.. hah mcm tu la lbh kurang bunyikya.. teruk gak la.. mase tu tengah shooting lg kot.. aku dah mcm mumia dah... tp yg best.. masa nazak tu.. pose lagi.. esoknya dah sehat sket baru ponteng... ye la sbb makan ubat kan... haahhaha

5)Lagu terakhir yang dengar?

suara takbir


7)Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

family panggil adik, some astarianz and my frienz called me ruru, most of them called me apai.. some called me yuz... then... what can i say.. panggil aku orlando leh ark?

8)Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan..

- Faizul
- Hana Ribena.. hah
- Ainkristal lagi..
- Romiflizz.... plss.!!
- Roy Azrul Boroi...
- Adinda atie gak.. hamik ni.!!!
- Aiman lama tak wat tag
- Semua 150 follower aku..!! ni Arahan.!!!


7 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Encik Panda.. Sapekah hana ribena itu???? Pndai depa bagi nama kat dia.. =p

Anonymous said...

hahaha!

ain HATIkristal ye apai..
perkataan hati tu jgn tinggal..keke!

Unknown said...

duh apesal i ader kt follower u plak..tak psl kene jwb tag lagi...huhuhuuh...nk remove follower la..wkakakakakaa

abangfaizul said...

kene lagi ke??? sukeeee

romi flizz said...

Grrrrrrrghhhhh...arghhhhhhh..ade lagi..haha

RoY said...

hahaha..tau puj tulis nama aku roy azrul..kalo tak, alamatnya jd cam dulu ar..tak hingin aku nk wat tagged ko..hehehe..nanti tenet aku laju, aku wat eh encik apai..huhu..selamat berbuka!

Noor Fatin said...

err..nk jwb ke tak ek? ekekeke

nti sy jwb..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...