Sunday, February 22, 2009

Antara Fairuz dan Kfc...


vs


entri yg dihasilkan dikala fikiran tidak berada di paksi yang sepatutnye... dengan kata lain yg lebih mudah dikenali..... tak betol..!!! hahaahah.. jd berbalik kepda topik kite, apa ye beza atau persamaan atau apa apa kebarangkalian antara fairuz dan kfc... bleh tak korang bgtau....

ni yg bermain di fikiran ku la
  • fairuz suker warne kuning, colonel kfc pun suke gak (yeke?)
  • fairuz suke makan ayam, kfc tak suke makan ayam sbb dia sembelih ayam
  • fairuz setiap minggu makan kfc, tp kfc tak pernah belanje fairuz
  • fairuz suke bowling, tp tokey kfc suke tak ek?
  • fairuz suke nyanyi.. tp ayam kfc tu terus senyap sbb tkut kene sembelih
  • fairuz minat siti, tp siti minat kfc tak?
  • fairuz suke tdo, tp ayam tdo mcm ne ek?
  • fairuz tak suke mandi, colonel kfc mcm tu gak ke?
  • fairuz suke makan banyak, tp byk lg ayam yg diorang masak kat kfc
  • fairuz kekadang brekpes kfc, tp maks selalu marah.. ayam3..!!
  • fairuz suke nokia, tp ayam mene tau pakai anset kan?
  • fairuz nak abis study dah, tp colonel tu amik spm tak?
dah...penat.!!!!!!!!!!!!!!

6 comments:

zaffirazaini said...

Kak Iti prefer McD rasanya... Asyik2 fries McD..

Iskh3... Dahsyat nyer suka makan KFC...

Fairuz Selamat said...

ha a.. memang kak iti prefer mcd... dia tak layan kfc sgt.. eheheheh

ala ape yg dahsyat nye
biasa jek la

Miss Atie said...

haha KFC~!

KENTUCKY FAIRUZ CHICKEN

Fairuz Selamat said...

hahaha.. tau takpe..!!!!

:: Feez_Mior :: said...

Incik Fairuz bleh jd duta KFC ganti kolonel tuh..huuu..

mane taw die nk wasiatkn KFC utk incik fairuz kn??

jgn maraa aaa.. =)

Fairuz Selamat said...

sebenanye... memang dah ditawarkan untuk jd duta kfc selama seabad..
tp terpaksa tolak sbb nanti kene boikot.. hahaahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...