Guys.. Aku nak mintak pendapat korang.. saja kite berkongsi berkenaan topic persahabatan ni..... lately, aku banyak baca posting berkenaan relation ni... tak kire lah samada relation as a couple, as a friend... as a family member... jd nak tanya, sket, specific kepada persahabatan sebagai sahabat. apa pendapat korang ek... in my part, i got my own view... tapi aku taknak post akunye story dlu.. sbb lately, aku banyak diuji rintangan dalam persahabtan ni.. samada yang membawa kepada kesudahan positif, dan juga negatif. aku tak tau samada aku yang mulakan kejadian ni atau meraka yang tak mengerti... jd.. lets guys... kite berkongsi sket.. sharing is caring ait?.. then aku post story aku tu...
Tuesday, May 26, 2009
Monday, May 25, 2009
Rahsia Fairuz Selamat

1) What is the most important thing in your life?
Money, Family, Friend and Gadjet
2) What is the last thing that you bought with your own money?
Topup..!!!!
3) Where do you wish to get married?
Home Town la... kat aku nye home town ngan my wife punye...
4) How old do you think you will be permanently owned by your love?
As long As She Love Me
5) Are you in love?
NO..... dimana kan ku cari cinta?
6) Where was the last restaurant you had dinner?
Dominos pizza...!!! CheeseDoubleDacker
7) Name the latest book that you bought?
ASK..
8) What is your full name?
Fairuz Selamat
9) Do you prefer your mother or father?
Hurrmmm... In my Situation, Prefer mother... but.. father still the head of my way.
10) Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
Persons leh tak?... Celine Dion, Josh Groban,
11) Christina or Britney?
Christina...!!!!
12) Do you do your own laundry?
Hurmmm... College guy... What do u think?
13) The most exciting place you want to go?
Places leh tak?.. ahah.. Rome, Venice, Paris..!!
14) Hugs or kisses?
Hugs 1stm then kiss...!!! adakah aku noty?.... eekkk
15) 8 things I am passionate about:
Singing
Acting
Handphone
Bowling
Debating
Eating
Surfing Internet
Siti Nurhaliza
16) 8 things I say too often:
Assalamualaikum
Ciiieeehhhhh..!!
Aku Sepak kang..!!
Thank arrrr...!!
Owh Yeah?
Shut up..!!!
How Was It?
Ye kot..
17) 8 books I've read recently:
Ask
Buku Panduan Fakulti. ahakz
....??
18) 8 songs I could listen to over and over again:
Bukan Cinta Biasa- Siti Nurhaliza
Bisakah- Siti Nurhaliza
U Right Next To The Right One- Celine Dion
I cry- Westlife
My Confession- Josh Groban
Let Me Fall- Josh Groban
Entah- Afgan
Listen To The Bell- Vittorio
19) 8 things I learned last year:
- Don't easily trust people
-Love is just a waste
-Money is everything
-Trust ur self if u want people trust u
-U decide ur Destiny..
-Target The Highest Even Its Seems Like Impossible
-Beauty Is Shit
-I'll be Great in next 5years.

Sunday, May 24, 2009
My Sweet 24th Birthday..!!!

umum mengetahui, untuk sapa yang tau la... 23hb mei merupakan hari ulangtahun aku.... yeeeeeeee. ehehheeh.. untuk tahun 2009 ni.. aku leh katakan ulangtahun ini antara yg paling best.. mungkin bukan paling meriah.. ehehe .. actually memang aku tak suke lahir bulan mei, sbb masing2 tengah cuti.. susah nak celebrate.. ehehehe... tp ok jek.. ade kelebihan nye kan.. jd Gemini guy ni.. ehehehe.. ok ni aku ceritakan serba sedikit tentang apa yang aku lalui sempena besday aku ni...
22hb.. aku masih di kl.. dah hampir 3 hari aku di kl menguruskan, tentang plan nak sambung study aku, pastu ngan plan musical theatre, ngan nak uruskan pasal result lg.. than.. sebenarnye, mlm 22hb tu dorang plan nak sambut.. tp last2 cancel, sbb sorang memeber masuk hospital.. sesak nafas.. spoiler tol budak tu...(Mira).. ahaha.. then tau tak.. sbb kek tu masih tersimpan.. then kami celebrate pad hari jumaat jam 10 pg..!!!.. bayangkan.. makan kek kul 10 pg..!!!! ahahhah.. thank Ye jing.. u did so much for me.. tq... tq apple, tq phat...
then aku balik johor terus... ok sebenarnye, au sepatutnya ade show kat kl 23hb tu.. dan aku juge dijemput oleh Zaff untuk sertai gathering sitizoners untuk celebrate bulan mei nye zoners.. aku nak dtg sgt tau..!!! naaakkk..!!!! tapi sbb show aku kat kl tu cancel.. then aku kene attend tempat lain nye event..!!! aku terpaksa cansel dan balik johor..... tp zaff did sowthing yg sgt ebst untuk aku.. mase diorang kat gathering tu,, tetibe zaff call.. dlm 3.30 kot... then dia ckp.. apai, nak ckp ngan siti tak?... aku menjerit la ckp.. "NAAAKKKKK..."... then dia terus pass anset dia kat siti..!!!!! ahahahah... aku terkesima yee.. even ni bukan lah kali pertama aku jumpe dia.. tp ckp kat phone.. memang pertama kali ye..!!! ahhahaah.. then aku BERBUAL DENGAN SITI.... untuk beberapa minit.. eheheh she wish me gudluck la mcm tu sume.. ahahahaha.... best kan..!!! dan petangtu aku merengz la sket... ZAFF! sket jek ek.. ehehahahah... hehehe... then ade la celebrate ngan family sket... makan2 sume... heheeh.. dah berumur dah aku ni.. ahahahahah......
btw aku nak ucapkan kat sume yg wish aku.. tq kat faizul.. sbb wat post yg khas untuk aku.. tq pezul @ faizul....!! tq sgt..!!!!! doakan yg terbaik untuk aku di umur baru aku ni ek... amin...!!!!!
Subscribe to:
Posts (Atom)