Monday, February 16, 2009

aku simpati dengan mas af..!!


huh... aku pun kompius seketika kenapa aku nak tulis entri pasal mas af ni... tp lepas aku terbaca cerita tentang dia, aku rasa simpati sgt... mungin aku tak rasa apa yang dia alami, tp aku dapat rasakan bagaimana keadaan yang dia tempuh dan bagaimana dengan keadaan diri dia nak menempuhi situasi tu...

dr cerita dia tak puas hati dengan pengurusan, pastu tak puas hati ngan pihak polis katanya, dan dia wat kacau di balai polis, dan akhirnya ke wat tu.. aku sedih giler.. aku rasa tak patut dia dapat beban tu sume.. di awalnya, aku rasa dia ada impian sama ngan org lain, artis lain, nak kumpul duit untuk keluarga dengan menceburi secara serius bidang seni ni... tp nampaknye, rezeki tak berpihak kkepadanya... ye la bertahun2 menunggu nak ada album, tp tak muncul2 gak.. memang ar stress kan.. dengan tanggungan dia lagi, iaitu anak dia... dah la kat kl takde sape2... aku simpati sgt... aku taknak komen panjang2 tentang hal ni... tp aku rasa banayk pihak yang memainkan peranan penting dalam menentukan situasi akan berpihak kepada jalan yg mane. positif atau negativ... dan byk pihak juga yg terlibat dalan menjadikan situasi ni berlaku, termasuk mas sindiri.. jd aku doakan yg terbaik... aku nak sgt enda ni selesai.. aku taknak tgok mas mcm tu.... dan pesanan kepada astro... untuk af yang akan datang.. pilihlah calon yang betol2 terbaik dan layak... taknak dikemudian hari timbul lg, artis mee segera, artis tak laku, artis tak bole jual....

peace..!!!!

interview di asyik fm..!!!!

tak tau apa related nye gmbar ni.. tp ok jek la....!! ahaha


hahahaah.. entri ni saje jek aku nak masukkan.. takde yg penting pun.. tp memang pengalaman yang agak membunuh la bagi aku.. dan aku takkan ulangi kesilapan ini.. ahahaah.. actually 14 hb tu, aku ade latihan untuk final projek aku.. sume selesai sekitar jam 5 petang.. sedangkan aku ade interview di asyik.fm jam 5 petang gak..!!! korang bayangkan macam mane.. mase tu memang dah kene sumpah seranah dah aku ngan abg aku.... ahahahah.. dah la aku g latihan pakai short... mane lah leh pakai short kat rtm tuh.. jd terpakse larik ke kolej, amik suar panjang terus masuk kete.. dlm kete aku salin... nasib baik rtm ngan um ni dekat jek..

setelah penat berkejar2.. aku mulakan sesi interview aku jam 5.15... ahahaha... memang aku rasa bersalah sgt.. selalunya aku akan tiba 15 awal di konti.. untuk prepare pape... ni sbb aku memang blank dah terkejar2, aku ckp pun mcm kene kejar hantu.. agagagaga.... laju giler beb.. ahaha.. tp yang bestnye tu, petang tu ramai giler yang kol.... sampai kan kawan dr cheras tu pun kol.. ahahahahhahhaah... apepun sumenye berjalan lancar.. aku dah lakukan sebaik mungkin... hahahaah

Tuesday, February 10, 2009

Handsome VS x Berape Handsome


yang ni tak ansem


yang ni agak ansem kan?

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool giler…
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus…

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody’s perfect
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: memang…. muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia…

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: sepadan sangat…
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata:…(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)…

Kalau lelaki handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: perasaannya halus…penuh kasih sayang
Kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi…

Kalau lelaki handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: matching… hebat luar dalam
Kalau lelaki tak handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?…

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar
Perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
Perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?…

Kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
Kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu….

Kalau lelaki handsome bersedih hati
Perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
Kalau lelaki tak handsome bersedih hati
Perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?


apa kata anda.....???

p/s: copy entri ni dr blog sorang ni.. sooorryyyy....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...